Reklamacje i zwroty

Dokładamy starań, aby oferowane przez nas produkty spełniały Twoje oczekiwania i zmieniały każdą przestrzeń w wyjątkowe miejsce. Jeżeli jednak po otrzymaniu przesyłki zauważysz jakąś wadę produktu, która umknęła naszym specjalistom z działu kontroli jakości, koniecznie skontaktuj się z nami. Na pewno rozwiążemy problem!

Jeżeli chcesz złożyć reklamację, najlepiej wykorzystaj ten wzór wniosku – podanie wszystkich danych usprawni cały proces. Wniosek możesz do nas przesłać drogą elektroniczną, pocztową lub dostarczyć osobiście. Pamiętaj również o zwróceniu do nas reklamowanego towaru. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni.

Jeżeli chcesz odstąpić od umowy, w przeciągu 14 dni od jej zawarcia złóż oświadczenie. Wzór oświadczenia znajdziesz tutaj. Możesz je do nas przesłać drogą elektroniczną, pocztową lub dostarczyć osobiście. Pamiętaj również o zwróceniu do nas reklamowanego towaru w stanie nienaruszonym.

Szczegółowe zapisy dotyczące reklamacji, odstąpienia od umowy i zasad zwrotu towaru znajdziesz w Regulaminie.